مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-08سياسي

امید آفرینی و بیان برکات انقلاب در جامعه مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: امید آفرینی و بیان دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی باید در مراکز آموزشی در بین نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر چهارشنبه در مراسم فجر انقلاب در هنرستان پسرانه شهید باهنر اردبیل در سخنانی با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در بین مردم، اظهار کرد: امید و امیدواری نقشی اساسی در نشاط و پویایی جامعه اسلامی در جهت نیل به اهداف متعالی داشته و رشد، پیشرفت و بقای جامعه مسلمانان را تضمین می کند.

وی استضعاف فکری جامعه را مهم ترین حربه دشمن در عصر کنونی عنوان کرد و افزود: دشمن با کم رنگ کردن موفقیت های موجود در دیدگاه مردم جامعه بویژه جوانان، در تلاش است تا امید و پویایی را از افراد جامعه سلب کرده و سدی در مقابل پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل رسالت مراکز آموزشی و متولیان تربیتی و فرهنگی جامعه را در خنثی سازی توطئه دشمنان مهم دانست و گفت: معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت باید حقایق و دستاوردهای انقلاب و موفقیت جوانان برتر علمی و اخلاقی و نیز دستاوردهای نظامی کشور را در قالب نمایشگاه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آفرینی و بیان برکات انقلاب در جامعه مورد توجه قرار گیرد

امید آفرینی و بیان برکات انقلاب در جامعه مورد توجه قرار گیرد