مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-08سياسي

افتتاح مرکز همکاری های فناور جهاددانشگاهی فارس


در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مرکز همکاری های فناوری و دفتر ارتباط با صنعت جهاددانشگاهی استان فارس در شیراز افتتاح شد.

- رییس جهاددانشگاهی استان فارس، چهارشنبه 19 بهمن در مراسم افتتاح مرکز همکاری های فناوری و دفتر ارتباط با صنعت، به خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف کاهش فاصله بین نیازها و ظرفیت های صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

امیرحسین استقلال ادامه داد: جهاددانشگاهی با هدف نزدیک کردن آموزش و پژوهش های دانشگاهی با نیازهای بخش صنعت و تبدیل دستاوردها به فناوری و در راستای کمک به حل مسائل کشور، این اقدام را پایه ریزی و اجرا کرده است.

استقلال اضافه کرد: شکل گیری این دفتر که توان و ظرفیت تبدیل آموزش ها و پژوهش های دانشگاهی به محصولات کاربردی در جامعه و صنعت را دارد، تحرکی را در تسهیل، برقراری و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، ایجاد خواهد کرد.

او با بیان اینکه امروز نیازمند یک تسهیل گر برای عهده گرفتن امور تخصصی در این زمینه هستیم، گفت: نیازمند تسهیلگری هستیم تا بتواند ارتباط بین عرضه کننده و متقاضیان پژوهش و فناوری را تقویت کند.

رییس جهاددانشگاهی فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه سازوکار جدید خصوصی خواهد بود و پایداری آن از یک سو به برقراری ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه و از سویی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز همکاری های فناور جهاددانشگاهی فارس

افتتاح مرکز همکاری های فناور جهاددانشگاهی فارس