مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-08اجتماعي

انسداد محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

- غلامعلی نیک فهم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: بارش برف از نخستین ساعات امروز در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال با ارتفاع 20 سانتی متر، پونل - خلخال با ارتفاع 15 سانتی متر، سیاهکل - دیلمان و رودبار - حشمت آباد نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: محور فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان، زیاز - شوک، رودسر - لات محله، بلوردکان - خصیب دشت، شفت - امازاده ابراهیم و اسحاق سفید پوش شده و بارش خفیف برف همچنان ادامه دارد.

وی به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار اشاره کرد و افزود: بارش شدید برف در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال و گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل بارش برف به صورت خفیف می بارد.

نیک فهم با بیان اینکه از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی ترافیک خبر داد و گفت: تمام راه های استان گیلان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی

انسداد محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی