مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-08سياسي

آغاز فعالیت میزهای مشاوره رایگان در مترو با رویکردی جدید


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از آغاز به کار میزهای مشاوره رایگان در ایستگاه های پر تردد متروی تهران با رویکردی جدید به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه های مبارک رجب و شعبان خبر داد.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از آغاز به کار میزهای مشاوره رایگان در ایستگاه های پر تردد متروی تهران با رویکردی جدید به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه های مبارک رجب و شعبان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام متقی فر از اجرای مجدد این طرح به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه های مبارک رجب و شعبان با رویکردی جدید خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به استقبال مردم و جوانان از طرح مشاوره رایگان خانواده در ایستگاه های مترو و نظرات و پیشنهادات مراجعان به میزهای مشاوره، این طرح با رویکردی جدید و در چهار غرفه مجزا به مناسبت دهه مبارک فجر در 10 ایستگاه پر تردد مترو تهران راه اندازی شد.

وی با بیان این که این طرح با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تهران مقرر است تا 25 روز آینده ادامه داشته باشد افزود: در این دوره میزهای مشاوره به سه غرفه مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره تربیت کودک و مشاوره کارآفرینی بخش بندی شده است که عموم شهروندان می توانند به فراخور مسائل و موضوعات خود به این غرفه ها مراجعه و مشاوره رایگان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت میزهای مشاوره رایگان در مترو با رویکردی جدید

آغاز فعالیت میزهای مشاوره رایگان در مترو با رویکردی جدید