مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-08اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه روستایی در شهرستان سراوان


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان از افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه بازگشایی روستایی به طول 70 کیلومتر، با اعتبار 60 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

- احمد بارکزهی در گفتگو با، اظهار کرد: 7 پروژه بازگشایی روستایی به طول 70 کیلومتر، با اعتبار 60 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

وی گفت: این تعداد پروژه در راستای محرومیت زدایی، ارتقای کیفیت زندگی و کمک به اقتصاد روستاییان و همچنین ارتقا سطح دسترسی خانوارهای روستایی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: احداث راه های روستایی و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی سایر ارگان ها باعث می شود اقتصاد روستاییان رونق بگیرد و مهم تر اینکه از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری می کند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان افزود: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از استان سیستان و بلوچستان در روستاها قرار دارند و در این روستاها کسب و کارهای مختلف صورت می گیرد، وجود راه استاندارد و ایمن برای مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه روستایی در شهرستان سراوان

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه روستایی در شهرستان سراوان