مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-08سياسي

مدیران ناکارآمد آسیب جدی برای نظام هستند


مدیران ناکارآمد برای نظام یک آسیب جدی هستند چرا که به دلگرمی مردم را خدشه دار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار سالار آبنوش در آیین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان 57 طرح کشاورزی استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: با پیروزی انقلاب طیف های فکری متفاوتی در کشور در خصوص آینده آن ابراز عقیده می کردند و گروهی نظیر جبهه ملی بر این عقیده بودند که می گفتند موفق نمی شویم و امکان شکستن طاغوت نیست.

مشاوره فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: گروهی دیگر می گفتند پیروز می شویم ولی حکومت نمی توانیم تشکیل دهیم و وارثین این تفکر در این سال ها مدام درزمینه های مختلف گفته اند که نمی شود و نمی توانیم ولی در هر زمینه مدیر جهادی داشتیم نشان دادیم که می توانیم.

این مسئول نظامی گفت: امروز آنها که در چالش با ایران اسلامی هستند نمی توانند بگویند شما نمی توانید چرا که امروز در موضوعات مختلفی در جهان سرآمد هستیم و این مسئله در شرایطی رقم خورده که در 44 سال گذشته سخت ترین تحریم ها را تحمل کرده ایم.

وی با اشاره به موضوع ساخت خودرو در کشور تصریح کرد: باید این موضوع را بپذیریم که در زمینه خودروسازی مدیر انقلابی با شرف و مدیر جهادی کم داشته ایم، وقتی دیدگاه پیشرفت گرایانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ناکارآمد آسیب جدی برای نظام هستند

مدیران ناکارآمد آسیب جدی برای نظام هستند