مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-08سياسي

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: روحیه انقلابی از جنس جسارت و عبور از ناشناخته ها بوده و احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهدی رجحانی در آیین نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب و افتتاح همزمان 57 طرح کشاورزی استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب از جنس تحول است و انقلابی کسی است که به دنبال تغییر بزرگ و تحول است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین تحول خواهان بودند و بزرگترین نوآوری او پیوند بین اسلامیت و جمهوریت و خود انقلاب بود.

این مسئول عنوان کرد: دنیای امروز در مسیر خود و در جهت اهدافی که هر کشوری دنبال می کند به دنبال ترویج نگاه تحولی هستند.

وی گفت: در این دنیا روحیه تحول خواهی ترویج می شود و به طور مشخص در توسعه اقتصادی امروز کارآفرینی به طور ویژه مورد توجه قرار دارد که تعریف آن جسارت برای انجام کار بزرگ است و برای خلق ارزش های بزرگ با هر تعریفی که هر دیدگاهی دارد سبک زندگی تحول خواهی لازم است.

رجحانی با طرح این سوال که آیا تکرار مواضع انقلابی انقلابی گری است تصریح کرد: پاسخ قطعی به این سوال منفی است، انقلابی در جامعه امروز ما به معنی فردی است که وضع روز را بشناسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است

احیای دشت قزوین نیازمند روحیه جسور و انقلابی است