مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-08اقتصادي

اعتبارات تخصیص یافته به استان فارس 300 درصد رشد داشته است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:اعتبارات تخصیصی به پروژه های استان فارس 300 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل محبی پور صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان مُهر اظهار کرد: تعداد پروژه های عمرانی در استان فارس نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش پیدا کرده و هزینه هایی که در این زمینه صرف شده سه برابر سال گذشته است؛ در واقع شاهد رشد 300 درصدی در اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه ها در استان فارس هستیم.

وی، با اشاره به راه اندازی پروژه آبرسانی روستاهای هرج و باغ چاله اسیر، افتتاح مدرسه معزی، کلنگ زنی مدرسه ابتدایی 6 کلاسه مرحوم مهدی نوری و بهره برداری از مخزن 500 متر مکعبی خوزی از در شهرستان مهر در ایام دهه فجر افزود: مشارکت خیرین در افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها برجسته است.

محبی پور با اشاره به افتتاح مدرسه معزی حاجی آباد و خواجه مراد گفت: امیدواریم افتتاح این مدرسه به کام مردم و دانش آموزان شیرین باشد و معلمان هم قدر این نعمات را بدانند.

وی یادآور شد: چهل و چهار سال از انقلاب اسلامی گذشت؛ شرایط تحصیل تا قبل از پیروزی انقلاب به ویژه در این مناطق محروم بسیار نامطلوب بود اما در حال حاضر کشور به لطف الهی و از برکت وجود شهدا و همت علما روز به روز در مسیر پیشرفت در حال حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تخصیص یافته به استان فارس 300 درصد رشد داشته است

اعتبارات تخصیص یافته به استان فارس 300 درصد رشد داشته است