مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-08اقتصادي

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه بعد از 20 سال


شهرکرد_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: فروش انشعاب فاضلاب در شهر فرادنبه آغاز شده و تا پایان سال تصفیه خانه این شهر نیز که ساخت آن 20 سال به طول انجامید افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: به 10 پروژه اجرای خطوط فاضلاب در کشور اجازه ماده 23 داده شده است که هشت طرح آن مربوط به استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: با اجرای این هشت پروژه فاضلاب شاهد تحول در این حوزه و ایجاد زیرساخت ها در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هشت پروژه اجرای خطوط فاضلاب به ترتیب در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شوند، ادامه داد: یکی از این طرح ها مربوط به شهر سفیددشت است که امروز کلنگ آن به زمین زده می شود.

محمدی با اشاره به اینکه سفید دشت تنها شهر در شهرستان بروجن بود که خطوط جمع آوری فاضلاب نداشت، عنوان کرد: قرار است 30 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر انجام شود، همچنین احداث یک باب تصفیه خانه با ظرفیت یک هزار و 100 مترمکعب در شبانه روز در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای 3 کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: زمین تصفیه خانه تملک شده، طرح تصفیه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه بعد از 20 سال

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه بعد از 20 سال