مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-08اقتصادي

اجرای مرحله دوم هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از 25 بهمن


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان به طور رسمی از 25 بهمن ماه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از 17 بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح به طور رسمی از 25 بهمن ماه اجرا می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرحله پرداخت تشویقی به نانوایی ها از 15 به 30 درصد از 17 بهمن اجرا شده است، ادامه داد: در این طرح متناسب سازی سهمیه آرد در 2 سامانه نانینو که سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی مصرف کننده است و سامانه توزیع آرد موجود در ادارات غله استان ها بررسی می شود که این 2 سامانه به یک دیگر متصل می شوند و سهمیه آرد بر اساس فروش در نانینو مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح افزایش قیمت نان نداریم، بیان داشت: در واقع سهمیه آرد بر اساس فروش در سامانه، کیفیت نان و استقبال مصرف کنندگان از نانوایی ها توزیع می شود.

برزگر در پایان توضیح داد: امیدواریم در این فاز نیز مانند فاز اول که 25 درصد از مصرف و خروج آرد در شبکه های مصرف نان خانوار جلوگیری شد مصرف بهینه از منابع کشور رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از 25 بهمن

اجرای مرحله دوم هوشمندسازی توزیع یارانه آرد و نان از 25 بهمن