مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-08اقتصادي

تولید ماهی پرورشی در بوشهر به 11 هزار تن افزایش یافت


ظرفیت تولید پرورش ماهی در قفس در دریا از 3500 تن در سال گذشته امسال به 11 هزار تن افزایش یافت و هدف گذاری تا سه سال آینده بیش از 60 هزار تن است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ظرفیت تولید پرورش ماهی در قفس در دریا از 3500 تن در سال گذشته امسال به 11 هزار تن افزایش یافت و هدف گذاری تا سه سال آینده بیش از 60 هزار تن است.

احمد محمدی زاده در نشست با رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه بهره وری در تولید دام سبک پایین است اظهار کرد: صنعتی شدن دامداری یکی از اولویت ها است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقدام دامپزشکی نقش مهمی در کاهش هزینه های دامداران در کنترل و مهار بیماری دام دارد گفت: استان بوشهر در تولید گوشت مرغ از ظرفیت های بالایی برخوردار و صنعت مرغداری این استان پیشرفته است.

استاندار بوشهر از تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان خبر داد و بیان کرد: صنعت مرغداری استان بوشهر علاوه بر تأمین گوشت مرغ استان، نیاز دیگر استان های همجوار را تأمین می کند.

محمدی زاده از تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ در استان بوشهر خبر داد و افزود: تولید جوجه، پرورش مرغ، خوراک طیور، مرغ تخم گذار و دیگر زنجیره های این صنعت در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماهی پرورشی در بوشهر به 11 هزار تن افزایش یافت

تولید ماهی پرورشی در بوشهر به 11 هزار تن افزایش یافت