مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:162023-02-08فرهنگي

افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس دهه فجر در شهرستان تویسرکان


نمایشگاه کتاب و عکس دهه فجر با 654 عنوان کتاب و 4 هزار و700 جلد کتاب در شهرستان تویسرکان افتتاح شده است.

- حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نونهالان و نوجوانان سرمایه های اصلی جامعه هستند؛ اظهار کرد: ایران همیشه در عرصه هنر پیشتاز بوده است و وجود سنگ نوشته ها، نقاشی در دیواره های غارها نشان از توجه به اهمیت این مقوله بزرگ دارد.

وی تشریح کرد: ما در هنرهای هفتگانه که در دنیا وجود دارد در سه هنر پیشتاز هستیم، خیلی از آثار و سنگ نگاره ها برجسته ایران از 150 سال قبل به دانشگاه اروپایی و آمریکایی منتقل کردند که از محتوای آگاه شوند.

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه ثبت و ضبط اطلاعات در دیواره های غارهای به صورت تصاویر نشان از آن دارد که ایرانیان واقعیت های پیرامونی خود را ثبت می کردند؛ افزود: ما همیشه در هنر شعر و موسیقی سرآمد بوده ایم و آثار مولوی، سعدی، حافظ، در دنیا بی نظیر هستند.

افشاری تشریح کرد: برای استفاده از مفاهیم و حقایق همیشه از آیات و روایات در اشعار استفاده شده؛ همچنین در حوزه نقاشی هم همیشه پیشرو هستیم و بزرگانی چون کمال الملک در ایران پرورش یافته اند.

وی در ادامه یادآور شد: سوابق فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و دیدنی های تویسرکان در قالب های مختلف باید ثبت شود و شهرستان در معنا و حقیقت بسیار پیشتاز بوده و هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس دهه فجر در شهرستان تویسرکان

افتتاح نمایشگاه کتاب و عکس دهه فجر در شهرستان تویسرکان