مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-08اقتصادي

محکومیت میلیاردی کارخانه متخلف تولید آرد در گلستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از جریمه دو میلیارد و 800 میلیون ریالی یک شرکت تولید آرد در استان به دلیل عدم تحویل سهمیه آرد خبر داد.

- تقی حسام امروز چهارشنبه 19 بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش مدیریت جهاد کشاورزی آق قلا و گزارش شرکت غله و خدمات بازرگانی مبنی بر اینکه در بازرسی مشخص شد یک شرکت آرد بیش از 492 کیسه آرد سهمیه خردادماه 1401 را تحویل نداده موضوع مورد رصد و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه اول بدوی کردکوی و ثبت و جری تشریفات قانونی مدیرعامل با معرفی خود به شعبه و ارائه قبوض باسکول، منکر عدم تحویل آرد شده و اعلام کرد کارخانه تعطیل است که رییس شعبه اول بدوی کردکوی قرار منع تعقیب صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تاکید کرد: با تجدیدنظر خواهی مدیرکل تعزیرات حکومتی پرونده مذکور مجدد در شعبه دوم تجدیدنظر اداره کل بررسی و شرکت آرد مذکور به استناد ماده 38 قانون تعزیرات حکومتی و بند ث مادتین 37 و 38 و رعایت ماده 19 قانون مجازات اسلامی به مبلغ دو میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسام در پایان از همه شهروندان استان گلستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، صنفی و غیره موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق سامانه اینترنتی 135 و یا از سامانه تلفنی 135 به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت میلیاردی کارخانه متخلف تولید آرد در گلستان

محکومیت میلیاردی کارخانه متخلف تولید آرد در گلستان