مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-08اقتصادي

انجام 44 هزار آزمایش از واحدهای مسکونی طرح ملی در زنجان


مدیرکل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان از انجام 44 هزار و 831 آزمایش کنترل کیفی برای کسب اطمینان از کیفیت طرح های نهضت ملی مسکن غرب زنجان از مردادماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیروز شاهی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با 70 سال سابقه، یک شرکت دولتی و از شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است و در همه استان ها فعالیت دارد.

مدیرکل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان زنجان افزود: این اداره کل در زمینه کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی مکانیک خاک و ژئوتکنیک، کنترل کیفی و نظارت بر ساخت و سازهای بخش های دولتی و خصوصی از طریق انجام آزمایش های خاک، بتن، آسفالت، میلگرد و دیگر مصالح ساختمانی انجام وظیفه می کند و زیرنظر دفتر مرکزی در تهران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت، اداره و راهبری می شود.

شاهی با بیان اینکه بهبود کیفیت در واقع اعتباربخشی به مجموعه اقدامات و پروژه های اجرایی هر سازمان است افزود: کیفیت بهتر به خصوص در کارهای تکراری و در مقیاس حجیم منجر به پایین آمدن هزینه ها، اثربخشی اقدامات و افزایش بهره وری خواهد شد که ضمن تقویت منافع ملی از سودجویی برخی افراد فرصت طلب و شیوع فساد پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 44 هزار آزمایش از واحدهای مسکونی طرح ملی در زنجان

انجام 44 هزار آزمایش از واحدهای مسکونی طرح ملی در زنجان