مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-08ورزشي

بلیت پلی آف گیتی پسند در دست مریوان


تیم والیبال گیتی پسند در آخرین میزبانی خود در اصفهان در حضور هوادارانش به مصاف راهیاب ملل مریوان می رود تا گام آخر را برای صعود بردارد.

- جواد شریف، مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند با اعلام اینکه آخرین دیدار تیم والیبال گیتی پسند در اصفهان عصر امروز (چهارشنبه، 19 بهمن ماه) از ساعت 16 در ورزشگاه مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: لیگ برتر والیبال در دو مرحله برگزار می شود که تیم ها ابتدا 26 هفته به رقابت با یکدیگر می پردازند و 8 تیم برتر به مرحله پلی آف و چهار تیم آخر به پلی اوت راه پیدا می کنند.

وی افزود: تیم والیبال گیتی پسند با 11 برد این شانس را دارد که روز چهارشنبه با برتری مقابل راه یاب ملل مریوان خود را به رده هشتم جدول برساند و به جمع هشت تیم پلی آف صعود کند.

شریف در ادامه درباره نحوه برگزاری مرحله بعدی لیگ، یادآور شد: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال مرحله حذفی لیگ برتر والیبال به صورت مجتمع در تهران برگزار می شود.

از این رو دیدار گیتی پسند و راه یاب ملل مریوان آخرین دیدار در اصفهان است و از تماشاگران فهیم اصفهانی دعوت می کنیم با حضور خود در مجموعه ورزشی شهدای مخابرات اصفهان از تنها تیم اصفهان در لیگ برتر حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت پلی آف گیتی پسند در دست مریوان

بلیت پلی آف گیتی پسند در دست مریوان