مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-08سياسي

گوش دادن به حرف مردم نیاز امروز کشور است


برخی روسای ادارات باید موظف شوند تا بین مردم بروند در صورتی که همدلی و هم افزایی و گوش دادن به حرف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها نیاز امروز کشور و جامعه است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: برخی روسای ادارات باید موظف شوند تا بین مردم بروند در صورتی که همدلی و هم افزایی و گوش دادن به حرف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها نیاز امروز کشور و جامعه است.

سید محمدهادی احمدی طبا، امروز (چهارشنبه، 19 بهمن) در کارگروه برنامه ریزی و مناسبت های شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: مسئولان متولی در شهرستان اردستان در حوزه تولید محتوای شهدا و سرداران و مفاخر دفاع مقدس منطقه با وجود تأکیدات فرمانداری ضعیف عمل کردند.

وی با بیان اینکه وظیفه دستگاه های متولی بیان خاطرات و شناساندن مفاخر حوزه های مختلف دفاع مقدس به نسل های جدید است، افزود: اردو و دیدارهای ارزشی دانش آموزی با محوریت آموزش و پرورش با خانواده های شهدا برگزار شود.

در دیدار با پدر و مادر شهید، خانواده شهدا کوچک ترین درخواست در حوزه شهری از برخی مسئولان دارند، ولی توجهی به خواسته آنها نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با انتقاد از عملکرد فرهنگی برخی ادارات شهرستان گفت: برنامه های پرورشی آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و خانواده های آنها به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش دادن به حرف مردم نیاز امروز کشور است

گوش دادن به حرف مردم نیاز امروز کشور است