مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-08سياسي

آغاز دور دوم تبیین و ترویج بسته های تشویقی نوسازی


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی دار در زمینه نوسازی بافت های فرسوده هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران و با دعوت از نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران برگزار شد.

در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج ایثار و جهاد نوسازی این شرکت برگزار شد، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و حجت الاسلام و المسلمین علیزاده، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به سخنرانی پرداختند.

محمد آیینی در این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، روز پدر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به نسخه جدید انقلاب اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، گفت: چنانچه بخواهیم این بیانیه را در سه کلیدواژه خلاصه کنیم، آن سه عبارت است از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی و طهارت اقتصادی ، از طریق جوانان که با رویش و زایشی که دارند محتوای انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور دوم تبیین و ترویج بسته های تشویقی نوسازی

آغاز دور دوم تبیین و ترویج بسته های تشویقی نوسازی