مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-08اجتماعي

آغاز بارش برف در ماسوله و مناطق کوهستانی گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز بارش برف در شهر ماسوله و مناطق کوهستانی استان خبر داد و گفت: بیشترین بارش باران نیز با 15 میلیمتر در رضوانشهر گزارش شده است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دمای هوای گیلان از دیروز کاهش یافته است، اظهار کرد: در مناطق کوهستانی گیلان بارش برف و در جلگه نیز به تناوب باران می بارد.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی ها هوای گیلان تا 15 درجه سردتر می شود، افزود: کاهش دمای هوا از عصر دیروز آغاز شده و این کاهش تدریجی دمای هوا تا جمعه صبح ادامه دارد.

دادرس با بیان اینکه بارش برف در شهر ماسوله و مناطق کوهستانی آغاز شده است، ادامه داد: بیشترین بارش باران نیز در رضوانشهر با 15 میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: لغزندگی جاده، بالا آمدن آب رودخانه ها، رانش زمین و کاهش دید در این روزها دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه موج دریا امروز و فردا با ارتفاع حداکثر 2 متر گزارش شده است، اضافه کرد: دریا امروز و فردا برای فعالیت های دریانوردی و صید مناسب نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان را 8 درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: رطوبت هوای شهر رشت 100 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف در ماسوله و مناطق کوهستانی گیلان

آغاز بارش برف در ماسوله و مناطق کوهستانی گیلان