مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-08سياسي

سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد آغاز به کار کرد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی زنجان از حضور چشمگیر گروه خواهران در بین گروه های تئاتر مردمی بچه های مسجد خبر داد و گفت: این برنامه تا 22 بهمن اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر نعمتی، رییس حوزه هنری استان زنجان در افتتاحیه تئاتر مردمی بچه های مسجد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان رویدادهای نمایشی و همایش های استانی(محرابیان) سومین دوره از همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد 12 تا 22 بهمن ماه 1401 در مساجد، مدارس شهرستان ها و روستاهای استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی زنجان با یادآوری برگزاری دو دوره از همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد در سال های 1398 و 1400 گفت: تئاتر بچه های مسجد دو سال قبل و پیش از شیوع کرونا کارش را آغاز کرد و نخستین دوره این همایش را سال 1398 با حضور 11 گروه و دومین گروه در سال 1400 با حضور 12 گروه از جوانان و نوجوانان در بخش خواهران و براداران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه همایش تئاتر بچه های مسجد با گرایش موضوعات مختلف دینی و اجتماعی شامل تاریخ اسلام و ادیان آسمانی، قصص قرآن، زندگی پیامبران (ص) و بزرگان دین، روایات و احادیث، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور گروه های فعال تئاتر مساجد برگزار می شود، گفت: در سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد آغاز به کار کرد

سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد آغاز به کار کرد