مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-08حوادث

آتش نشانی تهران در خوی چه می کند؟


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان خوی گفت: 10 خودروی آتش نشانی در محل حادثه مستقر شده و 5 کامیون جنس هم ارسال کرده ایم.

- قدرت الله محمدی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان خوی گفت: 10 خودروی آتش نشانی در خوی مستقر شده است و 5 کامیون جنس با کمک بچه های آتش نشانی فراهم کرده و به محل زلزله زدگان ارسال کردیم مواد ارسالی شامل کپسول آتش نشانی، وسایل بهداشتی، پتو، آب معدنی، وسایل گرمایشی و .

بود.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه 110 اردوگاه در محل زلزله زدگان برپا شده است،گفت: حوادث بعد از زلزله بیش از حوادث زلزله است و هر لحظه امکان آتش سوزی وجود دارد و آتش می توانند سریع سرایت کند.

محمدی گفت: 200 خاموش کننده هم به خوی ارسال کرده ایم و آموزش های لازم به شهروندان داده شده که در هنگام حریق چه اقدامی انجام دهند تا ماموران آتش نشانی به محل برسند و وجود این کپسول ها لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: در زلزله 3 فوتی داشتیم و بعد از زلزله 2 نفربر اثر گازگرفتگی جان باختند .

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه وضعیت در حال حاضر بهتر شده است، گفت: افرادی که خانه هایشان قابل باسازی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی تهران در خوی چه می کند؟

آتش نشانی تهران در خوی چه می کند؟