مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-08فرهنگي

پدیده «بچه زرنگ» و جایگاهش در معادله جنگ نرم دشمنان


انیمیشن «بچه زرنگ» بی ترید پدیده این دوره جشنواره فیلم فجر به شمار می رود.

اثری که در کنار جذابیت محتوایی و تکنیک ممتازش به سبب آسیب ناخودآگاه استفاده از بیان گل درشت و صدای بلند مفاهیم پندهای متعالی اش برای یافتن جایگاه خود در عصر نبرد رویات ها و معادله .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس؛ تردیدی در این مسئله وجود ندارد که یکی از شناخته شده ترین، فراگیرترین و البته درآمدزاترین گونه های تولید آثار سینمایی درمیان طیف متنوع ژانرهای هنر هفتم به هنر پویانمایی (انیمیشن) بازمی گردد.

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که با وجود سابقه بیش از نیم قرن تولید آثار انیمیشن در کشورمان، هنرمندان این عرصه، خاصه در تولید آثار بلند سینمایی پویانمایی طی چند سال اخیر توفیقات بسیار بزرگ و عظیمی را در ددو حوزه کیقیت و محتوا تجربه کرده اند و علاوه بر فتح قله های داخلی در چرخه اکران و مقوله گیشه، در تسخیر بازارهای جهانی در حوزه اکران آثار انیمیشن ایرانی با آثاری مانند پسر دلفینی و لوپتو که پیش از این تولید شده است قدرت نمایی کرده اند.

*رویاباقی یا ساختن رویا؛ مساله این است تنها اثر انیمیشن موجود در میان 24 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به انیمیشن بچه زرنگ با کارگردانی مشترک هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمدجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده «بچه زرنگ» و جایگاهش در معادله جنگ نرم دشمنان

پدیده «بچه زرنگ» و جایگاهش در معادله جنگ نرم دشمنان