مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-08سياسي

مزایده اموال مصادره ای قاچاقچیان از طریق سامانه الکترونیکی دولت


مدیرکل امور حقوقی و اموال ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که از این پس تمامی مزایده های اموال مصادره ای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها از طریق سامانه الکترونیکی دولت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ترحمی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان که حاصل کسب و کار نامشروع قاچاقچیان عامل بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی محسوب می شود و بزرگترین عامل انگیزشی قاچاقچیان از سوداگری مرگ و تباهی انسان ها و مال اندوزی آنها است که بنابر تجربیات مثبت جهانی در مبارزه با این بلیه شوم، ضربه به بنیه مالی قاچاقچیان در صدر سیاست های جنایی در اجماع برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روان گردانها است.

عواید حاصل از اموال مصادره ای صرف مبارزه با موادمخدر می شود وی افزود: بر این اساس در قانون مبارزه با مواد مخدر اموال ناشی و مورد استفاده در جرایم قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها، مصادره و برابر قانون عواید ناشی از آن به حساب خزانه کشور واریز و صرف پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها می شود.

ترحمی خاطرنشان کرد: در جهت تسهیل در فرایند فروش این اموال از طریق مزایده عمومی و ایجاد فضایی عادلانه برای شرکت حداکثری، فرایند برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده اموال مصادره ای قاچاقچیان از طریق سامانه الکترونیکی دولت

مزایده اموال مصادره ای قاچاقچیان از طریق سامانه الکترونیکی دولت