مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-08حوادث

پایان گروگانگیری 70 روزه جوان کرمانی در کشور همسایه


با پیگیری ها و تلاش بی وقفه پلیس پسر جوان 21 ساله پس از 70 روز گروگان گیری در یکی از کشورهای همسایه آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با پیگیری ها و تلاش بی وقفه پلیس پسر جوان 21 ساله پس از 70 روز گروگان گیری در یکی از کشورهای همسایه آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 19 بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: موضوع ربایش یک پسر 21 ساله که قریب به 70 روز قبل در یکی از شهرستان های استان کرمان توسط یک گروه مسلح ربوده و به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود، دغدغه اخیر پلیس استان در این ایام بود.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع مطلع شدیم این جوان به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده که با صدور دستورات و پیگیری های مکرر فرماندهی کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی با هماهنگی همکاران قضایی و پلیس اینترپل در این حوزه انجام شد و در نهایت روز گذشته عملیات رهاسازی این جوان در کشور همسایه با تلاش پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه انجام و این جوان عزیز آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ناظری تصریح کرد: این جوان به محض آزادی به همت همکارانمان در مرزبانی به مرز منتقل شد و توسط ماموران پلیس آگاهی استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان گروگانگیری 70 روزه جوان کرمانی در کشور همسایه

پایان گروگانگیری 70 روزه جوان کرمانی در کشور همسایه