مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-08اقتصادي

مراکز اقامتی مجهز در بوشهر ایجاد شود/ لزوم حمایت از بخش خصوصی


استاندار بوشهر توسعه گردشگری در این استان را یک ضرورت دانست و گفت: سرمایه گذاری برای ساخت مراکز اقامتی در بوشهر حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمران شهری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر موقعیت بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران در زمینه های مختلف دارد که باید از این موقعیت ها به خوبی استفاده کرد.

وی گردشگری را یکی از مهمترین موقعیت های استان دانست و اضافه کرد: توسعه گردشگری استان بوشهر با حضور و مشارکت بخش خصوصی محقق می شود که استقبال و حمایت لازم را از سرمایه گذاری در این زمینه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر یکی از نیازهای استان بوشهر را برخورداری از مراکز اقامتی متعدد و متنوع دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا باید اماکن اقامتی و هتل های با کیفیت و مجهز و استاندارد در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های بزرگ عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال ادامه داد: بخش قابل توجهی از طرح ها و پروژه ها متعلق به بخش خصوصی بوده که انتظار می رود همه مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه های بخش خصوصی پای کار باشند.

محمدی زاده بوشهر را یک استان گردشگرپذیر توصیف کرد و افزود: حضور گردشگران در استان بوشهر در این فصل افزایش می یابد که باید زمینه ایجاد مراکز تفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز اقامتی مجهز در بوشهر ایجاد شود/ لزوم حمایت از بخش خصوصی

مراکز اقامتی مجهز در بوشهر ایجاد شود/ لزوم حمایت از بخش خصوصی