مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-08اقتصادي

33 طرح بزرگ اقتصادی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 33 طرح کلان اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی شریعتی فر صبح چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر 33 طرح کلان اقتصادی در استان به بهره برداری می رسد، افزود: از این تعداد 21 پروژه در حوزه احداث گلخانه، 23 پروژه در حوزه سیستم آبیاری نوین، 27 پروژه در حوزه احیا و مرمت قنوات 123 پروژه در حوزه اشتغال صنایع دستی و چهار پروژه در حوزه اقامتگاه بوم گردی است.

وی ادامه داد: در مجموع 11 هزار و 485 میلیارد ریال و 135 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در استان به بهره برداری می شود که سه هزار و 560 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

شریعتی فر بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 85 هزار و 487 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، گردشگری، میراث فرهنگی و مشاغل خانگی در استان صورت گرفته است.

وی ایجاد 15 هزار و 900 نفر فرصت شغلی را از دیگر اقدامات دولت دانست و گفت: این میزان اشتغال با اعطای دو هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه گذاران ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 199 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 طرح بزرگ اقتصادی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

33 طرح بزرگ اقتصادی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد