مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-08فرهنگي

نگاهی به فیلم «اتاقک گلی»؛ عشقی پاک در میانه خون و آتش


گروهک منافقین و جنایاتی که مرتکب شده اند، سال هاست دستمایه ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته است.

فعالیت های خرابکارانه، بمبگذاری و ترور و عملیات نظامی مانند آنچه در مرصاد و تنگه چهار زبر اتفاق افتاد، - خبرگزاری فارس - گروه هنر و رسانه - نفیسه ترابنده: گروهک منافقین و جنایاتی که مرتکب شده اند، سال هاست دستمایه ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته است.

فعالیت های خرابکارانه، بمبگذاری و ترور و عملیات نظامی مانند آنچه در مرصاد و تنگه چهار زبر اتفاق افتاد، هر کدام به تنهایی واجد شرایط ساخت یک اثر دراماتیک هستند.

امسال در جشنواره چهل و یکم شاهد 2 اثر درباره این سازمان مخوف و جنایتکار هستیم؛ سرهنگ ثریا و اتاقک گلی که هردو از زاویه مشترک به این سازمان پرداخته اند و به جای به تصویر کشیدن شخصیت های منافق به سراغ قربانیان آنها رفته اند؛ سرهنگ ثریا روایت غم فراق و دوری خانواده ها و بویژه مادرانی است که جوانان آنها در چنگال منافقین گرفتار آمده اند و اتاقک گلی روایتگر زنان، بچه ها و مردان روستای حسن آباد کرمانشاه که در جریان عملیات مرصاد مورد کشتار و تجاوز منافقین قرار می گیرند.

اتاقک گلی به تهیه کنندگی داود صبوری و کارگردانی محمدعلی عسگری به قلم پدرام کریمی با مشارکت  بنیاد فرهنگی روایت فتح، باغ موزه انقلاب و دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم «اتاقک گلی»؛ عشقی پاک در میانه خون و آتش

نگاهی به فیلم «اتاقک گلی»؛ عشقی پاک در میانه خون و آتش