مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-08سياسي

از «آژیر خطر کاهش جمعیت» تا «لبیک گفتن مادر 36 ساله گرگانی به فرمان رهبری»


مدتهاست که صدای آژیر خطر کاهش جمعیت در گلستان به گوش می رسد و اکنون افزایش جمعیت ناخوش احوال است اما آن چیزی که دل ما رو خوش می کند شنیدن خبر باردار بودن ششمین فرزند «مادر 36 ساله گرگانی» است که از دولت تقاضای حمایت دارد.

- گلستان - سمیرا رجبی: صدای حرکت شتابان پیر شدن جمعیت در گلستان به گوش می رسد.

زنگ خطر کاهش جمعیت مدت هاست به صدا درآمده است و گلستان به سمت سالمندی و پیری در حرکت است و می طلبد مسوولان گلستانی به فکر موضوع افزایش جمعیت که یکی از مهمترین دغدغه های حضرت آقاست و سال های سال است که ایشان بر این موضوع تاکید دارند بپردازند و تدبیری ضرب الاجلی انجام دهند.

  سمیه قاسمی مادر 36 ساله گرگانی است که به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و اکنون ششمین فرزند خود را باردار است که در گفت وگو با خبرنگار فارس از گرگان گفت: اکنون پنج فرزند دارم چهار پسر و یک دختر و پزشکان می گویند فرزند دیگرم که در راه است نیز دختر است .

  این بانوی گرگانی از سختی و مشقت های زندگی اش سخن می گوید که چطور بعد از یک سال ازدواج همسرش بیکار شده و باید در این وضعیت خرج یک خانواده سه نفری را تدارک می دیدند.

  او می گوید: وقتی همسرم به خواستگاری من آمد به صورت قراردادی در شرکت نفت کار می کرد بعد از یکسال که از ازدواجمان گذشت اولین فرزندم به دنیا آمد من خیلی به دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «آژیر خطر کاهش جمعیت» تا «لبیک گفتن مادر 36 ساله گرگانی به فرمان رهبری»

از «آژیر خطر کاهش جمعیت» تا «لبیک گفتن مادر 36 ساله گرگانی به فرمان رهبری»