مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-08اجتماعي

آماده باش امدادگران در 15 استان کشور همزمان با هشدار هواشناسی


معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎ احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده باش امدادگران در 15 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی مرادی پور، معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‎ احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار هواشناسی امروز روز چهارشنبه تا پنج شنبه، احتمال بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد، در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان و احتمال وزش شدید باد و گردوغبار از امروز روز چهارشنبه تا پنج شنبه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس، یزد و شرق و شمال هرمزگان، وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سطح نارنجی، امدادگران جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات، در صورت حوادث احتمالی، در حالت آماده باش قرار دارند.

مرادی پور هشدار داد: در همین راستا از هم وطنان درخواست داریم تا از تردد غیرضروری در محورهای پرخطر خودداری کنند و در صورتی که مجبور به استفاده از وسایل نقلیه خود هستند، به همراه داشتن وسایل ایمنی و ضروری را فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش امدادگران در 15 استان کشور همزمان با هشدار هواشناسی

آماده باش امدادگران در 15 استان کشور همزمان با هشدار هواشناسی