مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-08اقتصادي

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/ افزایش صدور پروانه ساختمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صارمی معاون شهردار تهران در آغاز عملیات اجرایی ساخت 1500 واحد مسکونی در تهران گفت: سال گذشته که علیرضا زاکانی شهردار تهران بحث مداخله تعریف شده در بخش مسکن را بر عهده گرفت و مدیریت آن را آغاز کرد، - معاون شهردار تهران در خصوص صدور پروانه ساختمانی گفت:بعد از فرآیند چندین ساله کاهش صدور پروانه تعداد پروانه های ساختمانی در تهران نسبت به سال قبل افزایش 1500 تایی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صارمی معاون شهردار تهران در آغاز عملیات اجرایی ساخت 1500 واحد مسکونی در تهران گفت: سال گذشته که علیرضا زاکانی شهردار تهران بحث مداخله تعریف شده در بخش مسکن را بر عهده گرفت و مدیریت آن را آغاز کرد، اتفاقات مهمی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در شهر تهران اگر نرخ استهلاک ساختمان ها را 2 درصد بگیریم و با توجه به وجود یک میلیون پارسل در شهر تهران، عمر ساختمان ها را نیز 50 سال در نظر بگیریم باید سالانه 20 هزار پروانه ساختمانی صادر شود، گفت: این در حالی است که در سال های 97 تا 1400 تعداد صدور پروانه های ساختمانی به 5000 پروانه رسیده بود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این موضوع نشان می دهد راهبرد شهردار تهران در مداخله بخش مسکن یک ضرورت بوده و این مداخله باعث شده شهرداری تا سقف 80 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/ افزایش صدور پروانه ساختمانی

نرخ استهلاک ساختمان ها چقدر است؟/ افزایش صدور پروانه ساختمانی