مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-08سياسي

زلفی گل: نظام ملی نوآوری جورچین دانایی است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین معارفه سرپرست دانشگاه سمنان گفت: نظام ملی نوآوری جورچین دانایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم در آیین  معارفه سرپرست دانشگاه سمنان و ، تجلیل رییس سابق و بهره برداری از سالن همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی این دانشگاه گفت: توسعه دانشگاه سمنان از جنبه های مختلف علمی و زیرساخت ها مصداق یک کار جهادی و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی از دانشگاه سمنان به عنوان شهرک دانشگاهی یاد کرد و گفت : توسعه این دانشگاه از جنبه های مختلف علمی و زیرساخت ها مصداق یک کار جهادی و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

زلفی گل با بیان اینکه بزرگترین مشکل امروز کشور اشتغال است و باید برای رفع آن تلاش کرد افزود : اشتغالزایی برای قشر دانش آموخته  نسبت به افراد فاقد تحصیلات عالی دشوار و دارای هزینه بیشتری است و این مسیر با توجه به شرکت های دانش بنیان و توسعه هسته های فناور هموار می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بیش از سه میلیون و 200 هزار دانشجو در کشور باید به آینده امیدوار باشند و علم پل بین قدرت و ثروت، پل بین سلامت، امنیت، آرامش و سکوی پرتاب به هر هدفی است، از این رو توجه به علم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: نظام ملی نوآوری جورچین دانایی است

زلفی گل: نظام ملی نوآوری جورچین دانایی است