مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-08سياسي

انقلاب اسلامی تسلط بیگانگان به کشور را پایان داد


با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حمایت و ایمان مردم، با پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم نظام سلطه را طرد و حذف کنیم و بیش از 40 سال است که با توانمندی نظامیان و حمایت مردم این مسیر را طی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مظفر جمالی نژاد در نشست بصیرتی کارکنان دیوان محاسبات لرستان که با حضور مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام چالش ها و فتنه های دشمنان، با مجاهدت های بی نظیر مردم به دوران شکوفایی و موفقیت رسیده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شعار مردم ایران در انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی بوده است، اظهار داشت: ایران در دوران قبل از انقلاب به طور کامل وابسته و کلیه تصمیمات، برنامه ریزی ها، اجرا و بهره برداری های تمام امور، در دست بیگانگان بود اما امروز استقلال و عدم وابستگی از دستاوردهای انقلاب است.

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان ادامه داد: در تمامی امور اعم از سیاسی، فرهنگی، دفاعی و نظامی و به خصوص اقتصادی، بیگانگان بر کشور مسلط بودند به نحوی که امتیازات و قراردادهای استعماری توسط کشورهای شرق و غرب بر کشور ایران قبل از انقلاب تحمیل شده بود ، اما توانستیم با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حمایت و ایمان مردم، نظام سلطه را طرد و حذف کنیم و بیش از 40 سال است که با توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تسلط بیگانگان به کشور را پایان داد

انقلاب اسلامی تسلط بیگانگان به کشور را پایان داد