مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-08سياسي

انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است


رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) گفت: انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است.

حسن یاوری در همایش تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی که 18 بهمن ماه در سالن زرینکوب اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی و مبتنی بر تعالیم اسلامی است که توانست حکومت الهی را در این مرز و بوم آسمانی که هر روز درخت اعتبار و کوششش پربارتر و تنومندتر می شود تثبیت کند.

وی تصریح کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)، انقلابی شکوهمند آفریدند که در بستر سنت های الهی، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و دفتری از تاریخ را به نام خود رقم زد که سرفصل زرینش، ندای بزرگ حق طلبی و عدالت خواهی برای تمامیت بشریت بر اساس تعالیم سعادت بخش پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) بود.

رییس دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه ی رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است

انقلاب اسلامی، مظهر تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی است