مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:552023-02-07ورزشي

تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است


طرفداران پرتعداد مسابقات محبوب و تماشایی قوی ترین مردان ایران قطعا چهره های برجسته و قهرمانان نامی ادوار مخالف آن مسابقات را به خاطر دارند و یکی از سرشناس ترین آنها مجید تلخابی بود که حالا ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم را برعهده گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ تلخابی یکی از معدود قهرمان های پرورش اندام و پاور است که بعداز دوره حرفه ای رقابت، در کنار مربیگری روی به مدیریت آورد و سعی کرد ایده های خود برای این رشته جذاب جوانان را پیاده سازی کند.

در آستانه رقابت های قهرمانی کشور که به میزبانی استان قم برگزار می شود، با قوی ترین مرد سابق ایران به عنوان برگزارکننده رقابت ها گفت وگویی اختصاصی انجام دادیم که می خوانید.

ابتدا درباره میزبانی رقابت های قهرمانی کشور توسط هیات استان بگویید.

نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های کشور در رشته های فیزیک ، فیزیک کلاسیک، گیمز کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از تاریخ 19 تا 21 بهمن 1401 به میزبانی قم برگزار می شود.

  این مسابقات به پاس سال ها زحمات و ازخودگذشتگی مرحوم یزدان راد که تمام جوانی خودش را برای اعتلا و انتقال درست این رشته ورزشی گذاشت ، به اسم این قهرمان نامی و پرآوازه ایران نامگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است

تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است