مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 22:252023-02-07سياسي

استاندار البرز: بر روی حل مسائل اجتماعی متمرکز شده ایم


البرز، کوچکترین استان کشور بوده و از محرومیت های بسیاری برخوردار است و همین موضوع، این استان را در حوزه اجتماعی حائز اهمیت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، سه شنبه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح سرای سالمندان واقع در محمدشهر کرج که با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد رجب و شعبان، از تمام کسانی که در راستای راه اندازی مجموعه نگهداری از سالمندان دارای بیماری اعصاب و روان تلاش کردند، قدردانی کرد.

وی اذعان کرد: مقرب ترین افراد به پروردگار و مورد لطف او کسانی هستند که در راه خداوند انفاق و کار خیر می کنند و در مسیر نیکوکاری گام بر می دارند.

این افراد با دلی پاک نسبت به این اعمال خداپسندانه اقدام می کنند و در راستای خدمت رسانی به هموطنان خود و همنوعانی که نیازمند مراقبت و نگهداری هستند، تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

استاندار البرز مطرح کرد: ما نیز در استانداری با تمام توان در خدمت مردم هستیم و در راستای خدمت رسانی و همراهی با آن ها، از این گونه مراکز حمایت می کنیم که در این مسیر بیش از گذشته، نیازمندان همراهی خیرین و چنین مجموعه هایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: بر روی حل مسائل اجتماعی متمرکز شده ایم

استاندار البرز: بر روی حل مسائل اجتماعی متمرکز شده ایم