مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-07بين الملل

عادی سازی روابط با ریاض، طرح نتانیاهو برای نجات حیات سیاسی اش


در حالی که ریاض بر حل مساله فلسطین پیش از هر گونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی تاکید دارد، نخست وزیر این رژیم بر عادی سازی روابط با ریاض در آینده نزدیک تاکید داشته و آن را به طرحی برای نجات حیات سیاسی خود تبدیل کرده است.

- در حالی که ریاض بر حل مساله فلسطین پیش از هر گونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی تاکید دارد، نخست وزیر این رژیم بر عادی سازی روابط با ریاض در آینده نزدیک تاکید داشته و آن را به طرحی برای نجات حیات سیاسی خود تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، کابینه فعلی رژیم صهیونیستی که تندروترین و نژادپرست ترین کابینه این رژیم از زمان تشکیلش در سال 1948 است، به تلاش های بی وقفه خود برای ترغیب عربستان به امضای توافقنامه عادی سازی روابط با تل آویو ادامه می دهد.

در حالی که به گفته برخی منابع سیاسی عالی رتبه در تل آویو، ریاض مخالف عادی سازی با تل آویو بدون حل مساله فلسطین است؛ اما این مساله مانع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشده و او در مصاحبه ای با یک شبکه تلویزیونی فرانسه مدعی شد که عادی سازی با عربستان بسیار نزدیک تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می کنند.

مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) به نقل از برخی منابع سیاسی در این رژیم اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم طرح جذب کریستیانو ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با ریاض، طرح نتانیاهو برای نجات حیات سیاسی اش

عادی سازی روابط با ریاض، طرح نتانیاهو برای نجات حیات سیاسی اش