مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-07سياسي

مسابقات مناظره دانشجویی در شکل گیری جامعه گفت وگومحور مؤثر است


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: اگر می خواهیم جامعه ای پویا و رو به جلو داشته باشیم باید به ضرورت گفت وگو در جامعه توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا فیروزی، رییس جهاد دانشگاهی استان البرز، روز سه شنبه 18 بهمن در مراسم آغاز یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی به میزبانی دانشگاه خوارزمی ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب شهدای زیادی داده ایم و این ایام تلنگری است که مسیر طی شده این سال ها را مرور کنیم تا در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم بتوانیم نقش خود را برای تداوم این راه به خوبی ایفا کنیم.

فیروزی در ادامه با بیان اینکه نقطه آرمانی در مسابقات مناظره رسیدن به جامعه گفت و گومحور است، افزود: در جامعه کنونی شدیداً به گفت و گو نیاز داریم ولی متأسفانه هنوز گفت و گو در مراودات ما نقش پررنگی ندارد.

اگر می خواهیم جامعه ای پویا و رو به جلو داشته باشیم باید به ضرورت گفت و گو در جامعه توجه کنیم.

وی ادامه داد: گفت وگو این ظرفیت را دارد که کدورت ها را به دوستی تبدیل کند، تعارضات اجتماعی را کاهش دهد و در تلطیف کنش های ارتباطی موثر باشد.

فیروزی در ادامه با اشاره به اینکه گفت و گو ریشه در باورهای دینی ما دارد، گفت: آیه 125 سوره نحل به خوبی راه را در این خصوص نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره دانشجویی در شکل گیری جامعه گفت وگومحور مؤثر است

مسابقات مناظره دانشجویی در شکل گیری جامعه گفت وگومحور مؤثر است