مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-07ورزشي

حکایت فوتبال بیمار یاسوج/ تاج می تواند؛ افشاریان نمی خواهد!


بعد از انتخاب خداداد افشاریان به عنوان یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال همگان انتظار داشتند تا او معجزه ای برای فوتبال استان و شهر یاسوج داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر دچار روزمرگی و رکود و سکون شده فوتبالی که می توانست با کمی حمایت بیشتر از سوی مسئولان به خصوص هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد سری میان سرها در فوتبال کشور داشته باشد.

مؤید این دعا موفقیت های تیم فوتبال شهرداری یاسوج در اوایل دهه اخیر بود که توانست جایگاهی بزرگ برای خود در فوتبال کشور دست و پا کند اما به دلیل عدم حمایت ، این تیم از گردونه فوتبال کشور خارج شد و اکنون یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن همه ظرفیت ها اعم از استعدادهای درخشان و ناب همچنین زیرساخت های کم نظیر مثل ورزشگاه 15 هزار نفری و ورزشگاه تختی یاسوج همچنان در کما به سر می برد.

بعد از انتخاب خداداد افشاریان داور بین المللی فوتبال ایران به عنوان رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همگان امید داشتند تا این چهره ملی و بین المللی در عرصه فوتبال راه چاره ای برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و فوتبال یاسوج بیاندیشد اما افشاریان در همان مدت نیز کار شاقی انجام نداد در حالی که پیشینیان و گذشتگان او بسیار بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت فوتبال بیمار یاسوج/ تاج می تواند؛ افشاریان نمی خواهد!

حکایت فوتبال بیمار یاسوج/ تاج می تواند؛ افشاریان نمی خواهد!