مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-07سياسي

زلفی گل خبرداد: اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفری ارمغان شرکت های دانش بنیان


وزیر علوم تحقیقات و فناوری از اشتغالزایی بیش از 40 هزار شغلی طی امسال در پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان وزیر علوم تحقیقات و فناوری از اشتغالزایی بیش از 40 هزار شغلی طی امسال در پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.

محمدعلی زلفی گل 18 بهمن و در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران به توجه ویژه دولت آیت الله رییسی به دانش بنیان ها اشاره و اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از 11 هزار هسته فناور در سراسر کشور ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان در کشور خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از 40 هزار شغل در واحدهای دانش بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی زمینه خوبی برای اشتغال نیروهای تحصیل کرده در کشور فراهم کرد.

زلفی گل ، توسعه هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان را اولویت این وزارتخانه برشمرد و ادامه داد: در دولت آیت الله رییسی بیش از 7000 شرکت دانش بنیان در سراسر کشور ایجاد شده است.

وی آینده شرکت های دانش بنیان را روشن دانست و تصریح کرد: توجه جدی به هسته های دانش بنیان و دانش محور در معاونت تازه تاسیس معاونت فناوری و نوآوری گویای توجه ویژه به این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل خبرداد: اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفری ارمغان شرکت های دانش بنیان

زلفی گل خبرداد: اشتغالزایی بیش از 40 هزار نفری ارمغان شرکت های دانش بنیان