مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-07سياسي

چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی به پایان رسید


آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی 17 بهمن در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی با حضور علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، محمدرضا سنگری مدیر دفتر ادبیات پایداری، عبدالحمید قدیریان دبیر بخش نقاشی، سعید رزاقی دبیر هنری بخش پی نما، مرتضی گودرزی دیباج داور بخش نقاشی، سید حمید شریفی آل هاشم و احمد آقا قلی زاده داوران بخش پوستر، سید مهدی حسینی دبیر بخش پوستر و دبیر بخش تایپوگرافی، حسین چمن خواه و محمد روح الامین، داوران بخش تایپوگرافی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

عبدالحمید قدیریان در ابتدای مراسم گفت: چهاردهمین سوگواره که یک سلسله تکاملی را طی چند دوره سپری کرده، تلاش داشته تا جایی که می تواند از فضای فرهنگی عاشورا استفاده کند و به بهانه انتقال مفاهیم عاشورایی، هنرمندان و جوانان را با این حماسه آشنا کند.

هنرمندان می دانند برای تولید اثر باید به مفاهیم توجه کنند و چه زیباست که هنرمند در مفهوم والای عاشورا زیست کند و مبتلابه صفت عاشورایی و اهل بیت شود.

وی که دبیر بخش نقاشی چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی است، بیان کرد: بخاطر اتفاقات اخیر جامعه، برگزاری چهاردهمین سوگواره به تعویق افتاد و درست است که به واسطه این اتفاق ضربات و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی به پایان رسید

چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی به پایان رسید