مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-07ورزشي

تاج: تقویت فوتبال ایران در گرو ایجاد درآمد پایدار است


ایران در فوتبال مقام دوم آسیا، در حوزه فوتبال ساحلی جزو کشورهای اول جهان و در ورزش فوتسال، بهترین فوتسال جهان را دارد که پیشرفت و تقویت این رشته ورزشی در گرو ایجاد درآمد پایدار و حمایت از ورزشکاران و مدال آوران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی تاج ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در سنندج، سرمایه گذاری صنایع و معادن استان در ورزش را جزو مسئولیت اجتماعی این صنایع دانست و اظهارکرد: چندین معادن و کارخانه تولیدی در استان فعالیت دارند اما چون صورتحساب و گردش مالی این کارخانه ها در داخل استان نیست، جز آلودگی هوا و خرابی زیرساخت ها سودی برای استان ندارند و درصدی از سود خود هم به حوزه ورزش اختصاص نمی دهند.

وی همچنین به تبلیغات گستره شرکت های مختلف در زمان برگزاری مسابقات فوتبال اشاره کرد و گفت: در استادیوم های ورزشی تبلیغ کنندگان زیادی برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود اقدام به تبلیغات می کنند این در حالی است که درصدی از درآمدهای خود را به حوزه ورزش اختصاص نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش در جهان مرهون سرمایه گذاری در این بخش و حرکت در این مسیر است تصریح کرد: معادن کردستان می توانند افزون بر ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی به رشد و توسعه ورزش نیز کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: تقویت فوتبال ایران در گرو ایجاد درآمد پایدار است

تاج: تقویت فوتبال ایران در گرو ایجاد درآمد پایدار است