مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-07سياسي

توسعه هسته های فناور/ اشتغال دانش آموختگان در دستور کار است


وزیر علوم با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مسائل مهم امروز در کشور است، گفت: توسعه هسته های فناور برای اشتغال دانش آموختگان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی زلفی گل ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان به میزبانی این دانشگاه با بیان اینکه توسعه هسته های فناور برای اشتغال دانش آموختگان در دستور کار است، تاکید کرد: این اقدام در راستای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی به مراتب سخت تر از ایجاد شغل برای افراد فاقد تحصیلات تکمیلی است، تاکید داشت: توجه به شرکت های دانش بنیان و توسعه هسته های فناور دو مقوله ای هستند که می توانند راه اشتغال زایی برای این گروه جوانان ایران اسلامی را هموارتر سازد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم همچنین ادامه داد: بزرگترین مشکل کشور در برهه کنونی اشتغال است و اعتقاد داریم که اشتغال لازمه امید افزایی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی و حتی افزایش نرخ ازدواج است.

زلفی گل با بیان اینکه ایران سه میلیون و 200 هزار دانشجو دارد، ابراز داشت: دانشجویان ما باید به آینده امیدوار باشند چرا که علم پل بین قدرت و ثروت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه هسته های فناور/ اشتغال دانش آموختگان در دستور کار است

توسعه هسته های فناور/ اشتغال دانش آموختگان در دستور کار است