مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-07اقتصادي

فاز دوم مجتمع شهدای قصرشیرین 2200 تن به تولیدات شیلاتی کرمانشاه اضافه می کند


اجرایی شدن دو پروژه مهم فاز دوم مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین و پرورش ماهی در اراضی پایاب سد داریان، می تواند چند هزار تن به تولیدات شیلاتی استان بیافزاید.

- فاز دوم مجتمع "شهدای قصرشیرین" 2200 تن به تولیدات شیلاتی کرمانشاه اضافه می کند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: اجرایی شدن دو پروژه مهم فاز دوم مجتمع پرورش ماهی شهدای قصرشیرین و پرورش ماهی در اراضی پایاب سد داریان، می تواند چند هزار تن به تولیدات شیلاتی استان بیافزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدفرزاد افضلی در نشست خبری امروز (18 بهمن)، با اشاره به ظرفیت های کرمانشاه در زمینه تولید انواع آبزیان، اظهار کرد: هم اکنون 460 واحد شیلاتی شامل 380 واحد ماهیان سردآبی و 80 واحد ماهیان گرمابی در استان داریم.

افضلی ریجاب شهرستان دالاهو با داشتن 171 مزرعه پرورش ماهیان سردآبی را یکی از قطب های پرورش ماهی استان دانست و افزود: با وجود زلزله بزرگ سال 1396 و خشکسالی سال 1399، تولیدات این منطقه قابل توجه است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه پاوه را نیز از قطب های آبزی پروری کرمانشاه برشمرد که هم در بخش پرورش ماهی در قفس در سد داریان و هم در اراضی پایاب سد ظرفیت پرورش ماهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم مجتمع شهدای قصرشیرین 2200 تن به تولیدات شیلاتی کرمانشاه اضافه می کند

فاز دوم مجتمع شهدای قصرشیرین 2200 تن به تولیدات شیلاتی کرمانشاه اضافه می کند