مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-07سياسي

درخواست از ایران برای دریافت تجهیزات دفاعی


سرلشکر باقری در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ترویج ناامیدی، - ضعف و سستی در کشور است در شرایطی که مردم عزیز ما در همین ماه های اخیر نشان دادند هر زمانی نیاز باشد کنار نظام مستحکم اسلامی ایستاده اند و در پیروی از رهبر عزیز گام برمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تجدید میثاق فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: به کوری چشم دشمنان ، 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و به برکت خون شهدا ما با قدرت و اقتدار چهل و پنجمین سال حیات طیبه جمهوری اسلامی را آغاز می کنیم.

وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که در آستانه آغاز چهل و پنجمین سال جمهوری اسلامی بار دیگر در مرقد نورانی امام راحل بزرگوار در محضر همه فرماندهان حضور پیدا کرده و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق میکنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش گرفتند و با اقتدار و تدبیر این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از ایران برای دریافت تجهیزات دفاعی

درخواست از ایران برای دریافت تجهیزات دفاعی