موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-07اقتصادي

دست دلالان باید از صنعت کفش هیدج کوتاه شود


دست دلالان باید از صنعت کفش هیدج کوتاه شود و در این مسیر نیاز به هماهنگی بین بخشی داریم.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: دست دلالان باید از صنعت کفش هیدج کوتاه شود و در این مسیر نیاز به هماهنگی بین بخشی داریم.

احمد ذوالقدر پیش از ظهر امروز (18 بهمن ماه ) در همایش صنعت کفش هیدج که در مجموعه لاله این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رونق صنعت کفش در هیدج سبب شده که این شهر به یک شهر کاملا صنعتی تبدیل شود، اظهار کرد: برای حل مشکل این صنعت در هیدج صنعت گران باید مطالبه گری از مسئولان داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع تامین زمین برای شهرک صنعتی تخصصی کفش هیدج، ادامه داد: تا به امروز با برگزاری جلسات متعدد استانی و کشوری برای حل مشکلات پیش روی این شهرک، بسیاری از مجوزات اخذ شده است اما یک مشکل قضایی در این حوزه وجود دارد که پیگیر حل آن هستیم.

ذوالقدر با اشاره به اینکه پیگیر الحاق 60 هکتار زمین دیگر نیز به شهرک کفش هیدج هستیم، ادامه داد: جلساتی هفته آینده در همین راستا برگزار خواهد شد و تولیدکنندگان باید بدانند که مشکلات کفش هیدج را رها نکرده ایم.

وی با یادآوری اینکه هر کلنگ زنی که طی یک سال گذشته انجام شده در برهه زمانی کمی به افتتاح رسیده مگر اینکه پروژه خیلی بزرگ باشد، اضافه کرد: هر چند پروژه های بسیار بزرگی در شهرستان وجود دارد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست دلالان باید از صنعت کفش هیدج کوتاه شود

دست دلالان باید از صنعت کفش هیدج کوتاه شود