مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-07دانش

دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری منتخب دومین لیگ کشوری ورزش همگانی شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری موفق شد مقام چهارم لیگ کشوری ورزش همگانی را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهرداد یادگاری گفت: مرحله دوم لیگ ورزش همگانی خردادماه امسال با حضور 31 استان از دانشگاه های سراسر کشور و به صورت غیرحضوری برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: لیگ ورزش همگانی در دانشگاه های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور 2 هزار و 500 دانشجو، استاد و کارمند به صورت غیرحضوری اجرا و ویدئو های تهیه شده از دانشجویان، استادان و کارمندان به دبیرخانه ستاد دومین دوره لیگ کشوری ورزش همگانی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار رسیده از دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری موفق شد مقام چهارم این دوره از لیگ کشوری ورزش همگانی را به خود اختصاص دهد.

یادگاری بیان کرد: استان های فارس، اردبیل، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به ترتیب مقام های اول تا پنجم لیگ کشوری ورزش همگانی را بدست آوردند.

در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی واحد های ویژه و سطح یک دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور محمدمهدی طهرانچی ریاست دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری منتخب دومین لیگ کشوری ورزش همگانی شد

دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری منتخب دومین لیگ کشوری ورزش همگانی شد