مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-07سياسي

ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان در روستای گونای


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان بیش از 60 نفر از اهالی روستای گونای و چتز چناق بلاغ را ویزیت رایگان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن شکری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از سلامت انسان ها و کاهش آلام و رنج های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می رود و طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان افزود: این کاروان به مدت یک روز با هدف کمک به بهبود سطح سلامت در روستای گونای، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت اعزام شد.

  وی با بیان اینکه کاروان سلامت هلال احمر شهرستان شامل یک پزشک عمومی، ماما، نسخه پیچ و خدمات پرستاری بود، تصریح کرد: ویزیت رایگان، انجام سونوگرافی برای مادران باردار، توزیع دارو، انجام تزریقات، تست قند و فشار خون رایگان مهمترین خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر برای اهالی روستای گونای و چتز چناق بلاغ برشمرد.

  شکری گفت:  ارزش خدمات رایگان بیان شده در روستای گونای برای 60 نفر از هموطنان مراجعه کننده حدود 130 میلیون ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان در روستای گونای

ویزیت رایگان کاروان سلامت هلال احمر ماهنشان در روستای گونای