مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-07اقتصادي

افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور


زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق در تشریح مصوبات این کمیسیون از افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور خبر داد و گفت: شرکت های خودروساز داخلی نیز موظف شدند از ابتدای سال آینده خودروهایشان را از طریق بورس کالا عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در توضیح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق 1402 اظهار داشت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه های برق، گاز و آب معاف هستند.

  وی افزود: همچنین وزارت راه و شهرسازی مجاز شد در راستای نگهداری راه های کشور و تجهیزات توسعه رادارخانه ها جهت مقابله و پیشگیری از بلایای طبیعی نسبت به واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز سازمان راهداری با عمری کمتر از پنج سال با استفاده از معافیت عوارض و حقوق گمرکی و بازرگانی اقدام کند.

افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور زارع خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون تصویب کرد عوارض خروج از کشور 20 درصد افزایش یافت که این میزان جهت زیرساخت های گردشگری هزینه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 در خصوص مصوبه دیگر این کمیسیون اظهار کرد: یک درصد از منابع حاصل از وصول عوارض کالا و خدمات سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور

افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور