مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-07سياسي

توسعه شاخص های بهداشتی استان زنجان پس از پیروزی انقلاب


بدون شک ایجاد زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان به ویژه احداث مراکز متعدد درمانی امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و استان زنجان نیز از این توسعه بهره مند شده است.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها: امروزه تعاریف مختلفی از یک زندگی ایده آل در جوامع می بینیم اما به طور حتم مهم ترین بخش این تعاریف به رفاه اجتماعی بازمی گردد، رفاهی که در سایه شاخص های مطلوب بهداشت و درمان تعریف شده و مردم با آسودگی خاطر گذران عمر می کنند.

تلاش دولت ها صرف نظر از گرایش های سیاسی و مذهبی بر این بوده تا در حوزه مهمی چون بهداشت و درمان به شاخص هایی دست یابند که این شاخص ها در زندگی شهروندان و سایر اقشار مردم نمود داشته و به بالندگی ختم شود، بی تردید برخورداری حداکثری جامعه از امکانات بهداشتی می تواند به نمایان تر شدن این شاخص ها کمک کند.

ایران جزو کشورهایی بود که چهار دهه پیش در حوزه بهداشت و درمان با دغدغه ها و چالش های زیادی دست به گریبان بود و گواه این ادعا به وفور در تاریخ مشهود است، به طوری که پایین بودن شاخص های بهداشتی باعث مرگ بسیاری از هم وطنان شد و همین مسئله باعث شده بود تا موضوع بیماری به یکی از آیتم های تعیین کننده در میزان طول عمر انسان ها در ایران بدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شاخص های بهداشتی استان زنجان پس از پیروزی انقلاب

توسعه شاخص های بهداشتی استان زنجان پس از پیروزی انقلاب