مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07ورزشي

دو فاکتور تعیین کننده در تعیین تعداد کمانداران اعزامی به کاپ آسیا


به گفته مدیر تیم های ملی فدراسیون تیروکمان، این فدراسیون پیگیر اقدامات لازم برای اعزام ملی پوشان به کاپ آسیا است اما نهایی شدن تعداد نفرات اعزامی منوط به دو فاکتور بودجه و مسائل فنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس فدراسیون اخیراً با انتقاد از مسائل مالی، انجام قطعی این اعزام را منوط به تخصیص به موقع بودجه از وزارت ورزش کرده است.

با این حال کمانداران همچنان پیگیر اردوهای آماده سازی خود هستند.

آنها بعد از اتمام اردوی کیش، حدود 10 روز در سایت تیروکمان آزادی تمریناتشان را دنبال کردند و قرار است از روز چهارشنبه این روند تمرینی را در ماهشهر دنبال کنند در حالی که به خاطر همین مسائل هنوز ترکیب تیم اعزامی به صورت دقیق مشخص نیست.

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه و اینکه اعزام تیم ملی تیروکمان به مسابقات کاپ آسیا به صورت قطعی انجام خواهد شد و در صورت پاسخ مثبت، قرار است این اعزام با چه تعداد کماندار انجام شود؟ توضیح داد.

وی با بیان اینکه ورود به مسائل مالی در حوزه اختیار و وظایفش نیست، گفت: رییس فدراسیون پیگیر تامین اعتبارات لازم است و بر همین اساس ما هم شرایط اعزام کمانداران به محل برگزاری مسابقات کاپ آسیا در تایوان را به جلو پیش می بریم اگرچه به خاطر همین موضوع و البته مسائل فنی هنوز ترکیب تیم و تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فاکتور تعیین کننده در تعیین تعداد کمانداران اعزامی به کاپ آسیا

دو فاکتور تعیین کننده در تعیین تعداد کمانداران اعزامی به کاپ آسیا