مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-07ورزشي

جام جهانی باشگاه ها فرصت بزرگی برای رئال مادرید


رئال مادرید در جستجوی پنجمین جام باشگاه های جهان، راهی مراکش می شود پس از اینکه 8 امتیاز از رقیب بارسلونا در لالیگا عقب افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از thehardtackle، تیم کارلو آنچلوتی در بازی ناامیدکننده مقابل رئال مایورکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و تلاش آنها برای حفظ عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا در تردید قرار گرفت.

مادرید در ماه آگوست سوپرجام اروپا را بالای سر برد و تیم آلمانی آینتراخت فرانکفورت را شکست داد اما با شکست مقابل بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا در ژانویه آسیب دید.

رکورددار چهار قهرمانی جام باشگاه های جهان، روز چهارشنبه در دومین نیمه نهایی به مصاف الاهلی مصر، نایب قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا می رود.

در اولین بازی، روز سه شنبه، فلامینگو برزیل، فاتح کوپا لیبرتادورس 2022، با تیم الهلال عربستان سعودی، دارنده جام لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.

رئال مادرید فصل گذشته دو قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و امسال نیز برای رسیدن به همان اوج تلاش کرده است.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی، دارنده کنونی توپ طلا، به دلیل مصدومیت های مکرر دچار مشکل شده است، در حالی که چندین عضو دیگر تیم نیز از مسابقات دور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی باشگاه ها فرصت بزرگی برای رئال مادرید

جام جهانی باشگاه ها فرصت بزرگی برای رئال مادرید